torsdag 16 december 2010

Kick-off.. Men vart?

Fick veta att vi alla på kontoret ska på kick-off i slutet på januari. Instruktionerna följer att vi ska ha med oss ett giltigt pass och att vi ska flyga... någonstans! Vi får inte veta vart vi ska, vilket är både sjukt spännande och oroligt. Vad ska man packa? Ska vi någonstans varm? Min gissning var England, därför att det är hyfsat nära och jag tror resorna där är billiga. Men sen fick jag veta att de har redan varit där för några år sedan och det är inte samma resemål igen.. Så vi får se :)



Jag, Per och ett kompispar ska ju åka som sagt utomlands någon gång vid nyår och vara borta i 2 veckor. Så jag hinner inte vara hemma så länge innan det bär av mot Landvetter flygplats igen.



Har letat som en blådåre efter mitt pass i lägenheten, källaren och hemma hos mamma men det är väck! Så, jag vill inte chansa och hoppas på att det ska krypa fram av sig självt så jag gick på fredagslunchen och skaffade ett nytt. Det gick smidigt, jag var inne på polisstationen i totalt 35 min och fick passet igår. Nice! Dock 400kr fattigare.. kan ge mig f*n på att passet kommer fram nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar