fredag 31 december 2010

Året 2010


Oj oj, svårt att sammanfatta ett helt år. Så jag har gjort det enkelt för mig och plockat ut några av mina favoritbilder från det gångna året.

 
Jag och Per blev ett par :)

Jag flyttade hemifrån


Cornelia blev ett år
Stolta pappa Erik och mamma Susanne
Pappa var i Göteborg
Magda åkte till Australien
Madde och jag tog upp kontakten igen
Jag blev Lady Gaga för en dag
Jag började med Poledancing - Oroligt rolig sport
På släktresa i Östergötland
Årets (mitt livs) häftigaste lajv: Hemligheten
Marinas kille Maarten firade äkta Svensk midsommar
Kungälvs Medeltidsdagar
Jobbade för brosan på Medeltidsveckan i Visby
Topmodel-fotografering på taket på mitt gamla jobb
Topmodel-fotografering på taket på mitt gamla jobb
 Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar