torsdag 30 december 2010

Förfarande sjuk..


Tack SJ! För att jag fick stå på Stockholmsperrongen i en timme i 20 minusgrader på vägen hem från Sandviken. Resultatet är att jag varit sjuk sen i måndags, gick till jobbet då men natten mellan måndag och tisdag var ett helvete. Jag hade början till bihåleinflammation, det värkte i näsan och käken. Jag hade det förra året och vet hur det känns, det var allt annat än roligt! Så denna vinter tog jag det säkra före det osäkra och höll mig inne i värmen innan det blev värre. Öste på med nässpray och saltvattenslösning i näsan och det hjälpte. Vill inte sitta med bihåleinflammation på ett flygplan i 10 timmar till Thailand. Vilken mardröm!
Mår bättre idag och det är näst sista dagen på året. Hoppas jag är helt bra imorgon så jag kan fira Nyårsafton :)
Wash out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar