måndag 6 december 2010

In i värmen

Fredagskvällen gick först till ta sig från jobbet till vårdcentralen och sitta där i ca 2 timmar med en kölapp i handen. Urinvägsinfektion igen! Samma visa nästan varje vinter, så fort det blir kallt ute, ändå klär jag mig väldigt varmt men har man en gång fått urinvägsinfektion så är det lätt att få det igen. Penicillin i 5 dagar :P

Jag hann precis därifrån och till centralstationen för att möta upp Madde vid Bussen (bus4you är att rekommendera enligt henne). Skönt att hon slapp sitta där och vänta på mig, jag hann tom förbi apoteket i nordstan för att hämta ut penicillinet, de har öppet till 22 alla dagar vilket är väldigt bra gånger som denna. Raka vägen hem och varva ner, värma sig, dricka varm choklad med grädde, äta nybakt bröd, krypa under filten och mysa i pyamas.

Vi diskuterade makeupen inför lördagen, tittade på bilder och provade kläder. Ni får se resultatet imorgon på min och Maddes blogg :D Ska bli spännande att se hennes bilder. Jag tog lite bilder själv så klart och det får ni se imorgon också.

Kolla in Maddes mysiga julpyamas och sockar!
Marabous nya vita choklad med vaniljsmak.



Provade Marabous vita choklad med vaniljsmak. Jag är ju inte så förtjust i vit choklad men ville prova, jag säger njaaaaaaaa.. Men om man som sagt gillar det i vanliga fall så ska man prova den.

Måste givetvis passa på att länka till Pers nya blogg :) http://trivas.blogspot.com/
Han bad mig att göra en logga, innehållande saker han älskar: Öl, bacon, vatten och eld. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar