fredag 17 december 2010

Fredag... Igen!

Ibland är det bra att tiden går fort och ibland är det lite sorgligt. Denna helgen är sista helgen som Madde hälsar på mig och sista sminkningen som gör på mig inför skolan. Ack, det har varit roligt och mysigt att ha haft henne varannan helg under hösten :) Får se till att denna blir en bra avslutning och myser till lite extra i helgen.. Tills vi ses nästa gång och det är nog min tur att hälsa på henne i Jönköping. Är så glad att vi har tagit upp kontakten igen efter alla dessa år, jag inser också att jag har saknat henne. Livet kan bli så konstigt ibland.
Sedan är det familjemiddag hemma hos mamma, blir att ta med allt julgodis som jag gjorde förra helgen med jobbet. Hoppas det fortfarande är gott.
Jullunch med jobbet på onsdag och på torsdag bär det av mot Sandviken, som det var allt för länge sedan jag besökte. Har faktiskt haft lite dåligt samvete för att jag inte varit där på nästan 5 år, det har varit så mycket annat som hänt de senaste åren. Sen jag fyllde 20 år har jag inte varit där.. AAAHHH, fyller ju 25 om bara en måndag! Känns som inte alls så länge sedan jag fyllde 24.. Ett år går så fort.. Och fortare lär det väl gå när man passerat 25, i alla fall enligt Per. Och på annandagen är det 6 månader sen jag och Per kysstes för första gången (midsommarafton) :) Ack, så romantiskt. Fast ibland känns det som att vi alltid varit tillsammans.. liksom.. :) Antar att tiden kommer gå så fort att snart är det dags att leta lägenhet tillsammans och mitt andrahandskontrakt går ut. Kommer vara lite sorgligt att flytta från min lilla etta som jag trivts så bra i.

Jaja, livet rullar på och jag hinner inte alltid med. Men mycket är fantastiskt bra just nu så det gör ingenting :)

Weeeeiiih, vad det går!

1 kommentar:

  1. Ja hjälp va tiden går, shit va glad ja blev när du skrev att du är glad över att vi tagit upp kontakten igen, puss på dej darlig :)
    Så tacksam för all hjälp denna höst, jätte roligt att vi fått umgås igen. Shit var det hela 5 år sedan du var i sandviken oj haha. Va spännande. Nu sitter jag på bussen till gbg gumman ses snart ;)

    SvaraRadera