fredag 19 november 2010

Resfeber..

Äntligen fredag! Har lite resfeber och det var svårt att packa igår, jag har liksom tappat rutinen. Dessutom insåg jag att jag har dåligt med vinterfestklänningar och vinterfinskor, blir att shoppa det sen. Hade i alla fall en svart klassisk klänning som Per godkände, dock upptäckte jag chokladfläckar på den. Attans! Blev lite handtvätt så det är lugnt nu. Det kommer bli dans på festen så jag hoppas mina skor fixar det. Ska bli kul! :) Fortfarande lite pirrig men jag ser så fram emot att träffa dem. Inte minst sitta på ett tåg i flera timmar med Per och mysa framför en film på hans laptop :)


Har lägenhetsvakt över helgen, Madde kommer som vanligt. Lite tråkigt att inte kunna träffa henne den här helgen och det kommer dröja ytterligare 2 veckor till nästa gång. Men vi ses i alla fall regelbundet fram till december, då hennes makeup-utbildning är slut. Examinerad makupartist! Det blir att fira då, tycker jag! :)


Från grillning på ett berg i somras
(inte den klänningen som jag ska ha i helgen).

1 kommentar: