måndag 15 november 2010

Första inlägget!


Hello world wide web!

Okej, efter lite fundering, prat och pepp från vänner så har jag nu bestämt mig för att skaffa mig en blogg. Lite pirrigt ska jag erkänna, jag undrar vilka som kommer läsa den och finna den intressant.. Om det nu är så viktigt egentligen. Jag kanske inte har något direkt intressant att säga eller berätta, men jag har i alla fall en ny röst. Jag tror det kommer vara mest roligt för vänner och familj att läsa, följa min vardag, läsa om mina tankar, funderingar, idéer och upplevelser. En dagbok kort och gott, som en blogg är tänkt att vara.
Som första inlägga ska jag inte börja rabbla upp allt om mig själv likt en CV, det kommer pusselbitar som till slut kommer skapa en bild av mig och mitt liv.

Något tema på bloggen har jag ännu inte, då jag inte vill begränsa mig. Jag tycker dessutom om att variera mig :)
En logga och mer genomtänkt design kommer så snart jag hinner!

Så, välkommen till min blogg! Vi får se vart den tar oss :)

3 kommentarer:

  1. Så var du av med kommentars oskulden med! I Win! ;) Hoppas du får en bra dag /L-G

    SvaraRadera
  2. Kul att du har en blogg! :-) /KusinDaniel

    SvaraRadera
  3. Dettycker jag också:-)Moorbroor

    SvaraRadera