torsdag 31 mars 2011

Tjejkväll och konst

Var hemma hos Marina i lördags på en tjejmyskväll. Marina bor en bit utanför stan.. okej, hon bor på landet ;) Men inte på en bondgård utan i ett vanligt villakvarter. Det var väldigt mysigt att åka ut till henne för jag gör det så sällan, samt att man får byta ut storstadsluften till landsbygdsluften. Vi tog en promenad i vårsolen och pratade om livet. Sedan blev det middag, godis, glass, pyjamas, manikyr och film. En komplett tjejkväll!

Jag vill passa på att visa hennes tavlor som hon pryder sina väggar med. Hon är en fantastisk konstnär och gör vackra porträtt och även tatueringar. Jag är sugen på att beställa något av henne, kanske tills Per och jag flyttar ihop, men jag vet inte riktigt vad det skulle vara ännu. Se och njut!

Självporträtt

Marinas pojkvän

Marina med pojkvän
Du är grym, gumman! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar