måndag 28 mars 2011

3D-visualisering

Hej på er! Jag har inte fått tid eller energi att blogga på ett tag. Men nu blir det lite ny uppdatering om vad som pågår i mitt ack så spännande liv (eh, va?).

Det är högsäsong på jobbet och jag har blivit förberedd på att jag kommer få jobba över under större delen av våren. En fördel är att jag får en del komp att ta ut i sommar, nu när jag inte har så mycket semester kvar :) Jag har förberett Per på detta också, jag kan behöva lite extra stöd och mys efter långa och jobbiga dagar. Kanske en massage då och då också ;)

Jag har nu fått lite nya arbetsuppgifter; jag ska äntligen få göra en 3D-bild! En fotorealistisk bild av en reception för en kontorsbyggnad som ska renoveras. Detta är ju vad jag är utbildad till och det känns otroligt kul att få jobba med andra personer som har längre erfarenhet och mer kunskap. Jag vill påstå att mina kollegor är tre perfekta mentorer, dessutom har vi väldigt kul ihop när vi jobbar vilket är väldigt viktigt för välbefinnandet på en arbetsplats. Tidigare har jag jobbat ensam med 3D och fått lista ut lösningar på problem själv och surfa på nätet för att få inspiration och kunskap inom 3D-programmet. Nu har jag stöd :) Hoppas bara kunden blir nöjd också.


3D-bilder som jag gjort!





2 kommentarer:

  1. Tobias Andersson28 mars 2011 kl. 20:34

    Damn it girl. You haz skillz ^^

    SvaraRadera
  2. Du är ju så sjukt duktig gumman, önskar man hade en lite gnutta talang på detta som du har ;) Såååå duktigt! Kunden kommer bli super nöjd :D
    Pusss

    SvaraRadera