måndag 2 februari 2015

Blogginlägg varje fredag - ett mål

Som ni kanske har märk så är mitt bloggande ganska oregelbundet. Jag lägger upp inlägg lite då och då, helt enkelt när jag kommer på något att skriva om och i perioder får jag lite dåligt samvete när jag inte har skrivit något på ett tag. Men så har jag lagt märke till att jag oftast har inspiration och tid på fredagar att skriva. Så varför inte sätta upp det som ett mål; att lägga upp ett inlägg varje fredag. Detta blir ett test för att se hur inläggen blir samt om jag känner mig mer inspirerad eller om det kommer göra mig allt för stressad i vardagen.
Min tanke är att inläggen inte nödvändigtvis behöver vara superbearbetade eller jättelånga men åtminstone innehålla en uppdatering om veckan, livet eller något annat.
Många av de vloggare (video-bloggare för er som precis trodde att jag stavade fel) som jag följer på Youtube lägger upp videoklipp en bestämd dag i veckan och det verkar ju funka för dem... så inte ska väl jag vara sämre ;)

Challenge accepted!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar