fredag 6 februari 2015

Åter till människobyn..

Så vad händer i helgen då? Jo, nu ska jag äntligen återgå till att ha en normal människohårfärg igen.. typ. Per är kanske lite besviken, för jag vet att han älskade mitt hår när det var rosa. Och jag vet någon annan i familjen som säkert kommer bli lättad över att jag kommer se normal ut igen (mamma om ni inte kunde gissa).
Frisörtid är bokad till på lördag och det ska bli ganska skönt att inte längre ha problem med att matcha hårfärgen till garderoben.. det är svårare än ni tror att matcha lila med annat än svart, grått, vitt och... lila ;P
Men vem vet, kanske blir jag sugen på att färga håret rosa/lila/blått igen i framtiden...
Detta är mina inspirationsbilder för min nya hårfärg. Jag tänker mig att det blir lite praktiskt också då min utväxt inte kommer synas lika snabbt och mycket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar