tisdag 23 september 2014

Tävlar i L'Oreals Trendsetter


De kommande veckorna så kommer min blogg att bli väldigt inriktad på mode och skönhet, det har den visserligen innehållit förut men nu kommer det att vara lite extra :) Detta för att jag är med och tävlar L'Oreals Trendsetter-tävling. Jag har redan kommit vidare till semifinal och kommer få hem ett paket med produkter från L'Oreal för att kunna göra nästa blogginlägg, som denna gången ska innehålla ett videoklipp dessutom. Just för att se hur man pratar och för sig framför en kamera. Lite dålig timing eftersom jag snart kommer att dra några fler tänder samt få min tandställning, men jag ser det som en utmaning och jag kommer att hävda att tandställning är det senaste ;)

Så här står det i mailet som jag fick nyligen:

Första delen i denna tävling är kvalificeringen och den pågår i fyra veckor. I början av varje vecka kommer vi att presentera ett nytt tema att blogga om. Detta betyder att du kommer att ha fyra olika möjligheter att kvalificera dig. Under kvalificeringen kan vem som helst gå in och rösta. Av alla inskickade bidrag går de 25 inlägg som har fått flest röster vidare varje vecka. Totalt är det alltså 100 bidrag som går vidare från kvalificeringen till semifinalen. 

Som en bonus kommer alla som kvalificerar sig till semifinal att få hem ett L'Oréal Paris Beauty Kit, en box full med de senaste produkterna från L'Oréal Paris så att du garanterat har allt du behöver inför semifinalen.

Glöm inte bort att dela ditt bidrag för att samla röster – Det är ju de bidrag som har fått flest röster som går vidare i tävlingen!

Så rösta nu mina kära vänner! Jag kommer att lägga ut länkar på Facebook och i bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar