fredag 12 september 2014

Rosa hår - Why not?

Nu när jag ändå får tandställning om några veckor så kan jag lika gärna köra all in! Jag är så sjukt sugen på att färga håret rosa :) Dessutom: Jag är vuxen och gör som jag vill!! Så det så..
Jag var inne på Lyko.se och beställde alla de där bra produkterna som ska hjälpa mig att spara ut håret långt och då snubblade jag över hårfärger som är så att säga.. omänskliga ;D
Minns ni när jag råkade färga håret grålila när jag tänkte testa jordgubbsblond? Nu i efterhand tyckte jag att det var riktigt snygg och jag har sett flera personer på stan och på nätet som har alla möjliga färger på håret, främst i pastell. Riktigt snygg! Jag vill också!

En miss som blev fabulous!

Min internet-idol Jenna Marbels gör det!
Hon är i samma ålder som mig ;)

Det behöver tack och lov inte vara skadligt för håret, i alla fall om man använder en toning och inte permanent hårfärg (som ändå inte håller så bra). Jag beställde Fudge Paintbox/Pink Moon som man kan blanda ut med sitt balsam och ha i som en inpackning. Då kan man dessutom bestämma nyansen på färgen.

Fudge Paintbox/Pink Moon
(169 kr på Lyko.se)



Nästa gång köper jag Fudge Paintbox/Purple Haze
(169 kr på Lyko.se)
Rainbow hair!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar