tisdag 27 september 2011

Paket till mig!

Whoho! Mitt paket från HM har kommit, längtar hem så jag kan cykla iväg och hämta det :) Fast... jag har inte kunnat låta bli att titta lite till på HM.se för att spana in vad nästa leverans ska innehålla. Följande är på önskelistan:

349 kr

399 kr

249 kr
I år ska jag satsa på en ordentlig vinterjacka och täckbyxor, inget frysande i år! Jag har hört att det ska bli en hård vinter i år igen och den förra var allt annat än kul. Plan a är att titta i sportbutiker och investera i en vinterutrustning för 2000-3000 kr, men så hittade jag både täckjacka och täckbyxor på HM.se. Frågan är om de håller värmen som de dyrare kläderna i sportbutikerna?

699 kr

499 kr

1 kommentar:

  1. Kul att se att vi delar vissa saker på önskelistan, bl.a. klänningen och kjolen har jag oxå kollat på :D Grymt tjusigt. Hoppas H&M paketet innehåll massa skojjiga prylar :) Puss

    SvaraRadera