fredag 23 september 2011

Buh!


Tror du på spöken? Har du sett ett? Mitt svar är ja och nej. Ja, jag tror på att det finns en andevärd, ett liv efter detta och att det händer att energi eller rent av en liten del av själen fastnar kvar på en plats. Nej, jag har aldrig sett ett spöke själv men jag skulle gärna vilja! Det hade varit en så häftig upplevelse, visst skulle jag säkert skrika som en liten tjej eller rent av bli blöt i byxorna om jag har otur men det skulle vara värt det! Ett bevis för mig att det finns saker som vi inte kan förklara och ett liv efter döden. Visst finns det mycket skojare och påhitt när man hör och läser om spökhus, medium och saker som har fastnat på bild och film men det behöver inte betyda att allt är fejk. Jag tror att det finns människor som är födda med förmågor och kan kontakta de döda. Detta kan ses som en förbannelse eller en gåva och har förekommit i alla kulturer och länder i alla tider. Jag tror att det finns platser som är hemsökta, där människor som säg ha sett saker som de inte kan förklara. Detta har liksom alltid fascinerat människan. Men självklart finns det också folk som hittar på och utger sig för att vara både det ena och andra för pengar och berömmelse men man behöver inte utesluta de som verkligen har förmågor för det. Detta är ett ämne som kan diskuteras länge och det finns lika många åsikter som människor. Men jag vet vad jag står och jag tror helt enkelt på spöken och medium men jag är inte så dum att jag tror på allt jag ser och hör. Och ärligt talat så blir livet lite mer intressantare när man tänker på det, hur kul vore det om vi visste precis allt?

Dessa bilder anses vara äkta spökbilder












Hittade denna app till Iphone på en hemsida som man kan skapa sina egna spökbilder med.
Så låt er inte bli lurade!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar