onsdag 21 september 2011

Dags att sätta igång!

Okej, nu har det inte varit något bloggande på jättelänge. Jag har helt enkelt inte haft inspiration eller tid.. Att skriva vad jag göra varje dag har inte känts intressant, visst ska en blogg vara som en dagbok men jag vill göra lite mer än bara det. Men för att inte vara för hård mot mig själv så ska jag börja med en uppdatering om vad jag har haft för mig. Senast i helgen var jag på Per på en vikinga reenactment och laga mat. Bara jag och Per! Slitit men värt det. Det var roligt att träffa nytt folk också.



Det är även dags att införskaffa nya kläder inför hösten. Jag ska skicka efter kläder från HM igen. Jag var på stan senast igår på jakt efter skor men även kolla på kläder men jag fixade det inte! Orkar inte trängas med folk men jag hittade i alla fall ett par finare boots och stövlar. Stövlarna var jag lite osäkra på då de kan ge fel signaler eftersom de går enda upp till knäna. Per tycker de är för vågade men jag ska behålla de ett tag till, kan lämna tillbaka dem inom 30 dagar. I övrigt ska jag bland annat beställa följande från HM:

199kr
299kr

För vågade?

Skopunken 499kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar