onsdag 28 september 2011

Besviken!

Attans! Kläderna som jag fick igår var inget att hurra för, i alla fall inte för en liten kurvig tjej som mig. En av klänningarna gav mig världens största rumpa, jag brukar inte klaga när ett plagg framhäver mina kurvor men den röda klänningen gjorde mig bara bred på fel sätt :P Tillbaka med allt utom två svarta tröjor och ett nytt paket är redan på gång. Denna gången innehållande bland annat följande:

249 kr

249 kr

399 kr

REA 149 kr

REA 199 kr
299 kr

Jag vill ha fler klänningar i min garderob. Ska dessutom byta mina svarta stövlar idag mot kanske ett annat par stövlar alternativt ett par lågskor att ha inomhus på kontoret. Önska mig lycka!

1 kommentar:

  1. Heeej gumman! Alltid kul med klänningar ju :) Hitta du några andra skor?? Blogga ;) Puss

    SvaraRadera