lördag 16 april 2011

Shopping sugen!

Lönen kommer tidigare denna månaden och det blir en kort vecka, nästa vecka blir kort också. Jag är så sugen på att shoppa och jag har redan listat lite grejer som jag vill ha och behöver ;) Dock har jag kanske inte råd med allt detta denna lönen.

HM Kappa 499kr

HM byxa 199kr


HM Topp 99k

HM Sporttopp 149k
Handväska Accessorize ca 449kr


HM Träningsväska 249kr
TIGI Bed Head Superstar Shampoo Balsam 399-799kr
Rekommenderas varmt!

Bed heade small talk 200-250kr
Väldigt bra vid hårföning, luktar gott också.

Jag funderar på att prova en ny hårfärg, lite mörkare med ljusa slingor. Tänkte göra det till nästa helg när jag och Marina ska hälsa på Susanne och ha en tjejmyshelg. Jag minns en gång Susanne klippte och färgade håret på mig i gymnasiet, det var samma hårfärgsmärke. Jag blev nöjd då och jag är säker på att Susanne är lika duktig idag ;)

Loreal color experte 7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar