tisdag 25 juni 2013

Bara några dagar kvar

Det är mycket som sker denna vecka, så jag passar på att blogga lite nu för sen kommer det inte att finnas tid. Jag ska försöka lägga upp ett inlägg eller två efter bröllopet också. När jag är.. fru.. Tihi! Så märkligt och ändå så naturligt det känns. Fru och man..

I dag var vi vid kyrkan och tog några testfoton med vår utsedda bröllopsfotograf, Viktor. Bilderna blev jättefina och det kändes bra att ha övat lite och testat omgivningen. Ser så fram emot att kunna rama in ett riktigt fint bröllopsfoto och sedan hänga det någonstans i vårt hem. Hoppas bara att vädret är fint, gärna finare än idag. Håller tummarna.

Passade på att testa bröllopssminket igen och det känns också riktigt bra. Jag skulle inte kunna lämna över det till någon annan, inte ens ett proffs. Jag har för stark kontrollbehov samt att jag kan mitt eget ansikte bättre och vet vad som passar i färg och form ;) 

Kvar att göra denna vecka är bland annat: 

-Lämna klänning och hårsaker hos mamma
(där jag ska göra mig i ordning)
-Köpa det sista vad gäller dekorationer
-Skriva ut festprogrammet
-Köpa en gästbok
-Hämta dukarna på uthyrningsstället
-Rå om varandra och gosa mycket, så att stressen håller sig borta



Äntligen har jag hittat ett par skor.. som är perfekta ;)
Dags att packa allt som ska till festlokalen
Vi behöver några fel flaskor till vinet
Har övat på sminket och jag är nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar