söndag 2 juni 2013

Mycket att göra

Jag har inte haft tid att blogga på sista tiden. Det är bara en månad kvar till bröllopet, det är en del saker kvar att göra och samtidigt har jag en sista stor uppgift kvar på distanskursen som ska lämnas in veckan innan bröllopet. Jag är en tjej med många järn i elden..

Till min hjälp i bröllopsplaneringen har jag fått en Amelia-tidning med en checklista (stort tack Karin för tidningen!) som har varit till stor nytta. Den har gjort att jag har fått en översikt över vad som ska göras och när. För vissa saker kan man göra i god tid och vissa saker kort inpå den stora dagen. Tack vare den så är jag inte så stressad..

Några av sakerna som är kvar att göra är: 
-Köpa skor 
(hittar inga som passar och jag måste hinna gå i dem)
-Festprogram
-Lämna in ringarna för gravering
-Skriva bordsplaceringskort 
(Mamma fixar med sin fina handstil)
-Göra schema för bröllopsdagen

 
Checklista i Amelia
Servettringarna är klara! Tack min underbara brudtärnor.
Klippte håret för sista gången innan dagen D
Wedding Day Emergency Kit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar