måndag 22 juli 2013

Sommar och sol

Jag vet att jag tidigare skrev att jag skulle skriva ett inlägg om bröllopet. Det är på G! Tro mig, jag saknar bara lite bilder från vår andra fotograf och det var så mycket att skriva om så jag behöver lite tid. Samt att jag och Per har behövt återhämta oss efter denna stora fest, smälta att man nu är man och hustru, varit på semester i Kroatien och passat på att vila lite också under semestern ;) Så, nu har jag äntligen lite tid och ro att slå mig ner vid tangentbordet och visa lite bilder från mina 4 veckor av ledighet. Mer än så här orkar jag inte skriva just nu ;) Soliga kramar på er!


Mina underbara brudblommor

Det var dags att klippa sig också efter bröllopet.
Ca en decimeter borta, men topparna
hade hängt med ett bra tag.

På väg till havet för bad och sol
Jobbar på solbrännan i Kroatien.
Men inte utan att smörja in sig med
solskydd! Mycket viktigt.

Martini på vår nystädade balkong.
Slutet på semestern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar