måndag 29 augusti 2011

Hösten nalkas


Jaha, då var den sommaren så gott som över. Varför går allting så mycket fortare ju äldre man blir? Jag menar, när man var liten så kändes ju somrarna som en evighet. Hela 10 veckors ledighet! Men nu känns det som att jag har missat hela sommaren. En endaste gång har jag varit på stranden, så någon solbränna kan man inte skryta med. Inte speciellt varmt har det varit heller tycker jag.. Bara de dagar som jag har suttit inne på ett kallt kontor. Jag kan räkna på min ena hand hur många gånger jag har haft på mig en klänning. Men men.. Nu är det över! Så därför har jag bestämt mig för att göra det bästa av den här hösten. Min top5 lista på aktiviteter och saker att se fram emot under hösten:

Höstkollektionen är ute i klädbutikerna.
Dags att uppdatera garderoben med varma och snygga plagg! 

Man kan tända ljus på kvällarna för att få det mysigare i mörkret.

Man har tid att pyssla och göra fint i hemmet, både inför höst och jul.

2
Baka kaka! Passa på att testa nya kakor och bullrecept.

Middagar, spelkvällar, filmkvällar och allmänt mys
med familj, kärleken och vänner i hemmet!

Reese Witherspoon är ansiktet för Lindex höstkollektion

Tänd ljus i höstmörkret

Ha middagar tillsammans med vänner och familj

Nu när bikinisäsongen är över kan man unna sig lite hembakt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar