måndag 26 maj 2014

Hårborttagning för hela slanten!

Då var det dags igen för lite produktplacering. För när jag har köpt något som jag gillar och är nöjd med (speciellt om varan kostar en del och man är nästan nervös inför köpet) så vill jag dela med mig. Som ni kanske minns i ett tidigare inlägg så tipsade jag om min epilator och hur trevligt det var att slippa raka sig i armhålan och bikinilinjen. Här är det inlägget: http://saga-therese.blogspot.com/2011/03/varstadning.html
Nu har jag kostat på mig en ännu bättre men ack så mycket dyrare epilator från Barun; Epilator Silk-epil 7 Wet & Dry Expressive Pro (990 kr vid tillfället på Elgiganten). Jag måste säga att det är stor skillnad. För att citera min vän som tipsade mig om just denna modell (hon hade samma modell som mig tidigare) "Man vill bara slänga den gamla i väggen! Så stor skillnad är det". Och jag får lov att hålla med. Det gör mycket mindre ont (kanske är man härdad också från den gamla), den tar de finare hårstråna mycket bättre, den är batteridriven, har flera munstycken och även en lampa så att man se hårstråna bättre. Min gamla epilator kunde jag inte använda på benen, det gjorde helt enkelt för ont. Så jag fortsatte att raka benen. Men under sommaren är det ganska skönt att slippa stubb :) Så här är mitt dyra tips inför sommaren; skaffa en bra epilator! 

Braun Epilator Silk-epil 7
Wet & Dry Expressive Pro



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar