måndag 1 april 2013

Bröllopspyssel - målade kakburkar

I dag passade jag på att måla ramen och kakburkarna i det sola vårvädret. Jag hade tänkt att ha en schablon på burkarna men det blev inte så bra så jag struntade i det. Temat är som sagt grönt så jag köpte vit och grön sprayfärg.
 
Ram för 50kr på loppmarknad och kakburkarna är från Pers jobb
(det blev en massa över efter julen)
Jag använde mig av papperskassar som underlag
Plats för nästa burk. Smart va? :)
Jättefin grön färg!
Och sen ramen. Jag tejpade den guldiga kanten i mitten
så den inte blev vit.
Klar! Nästan i alla fall,
jag måste köpa mer färg för det vita täckte inte helt
Kakburkarna ska jag ha till lite allt möjligt på bröllopet.
Bröd, kakor, godis eller vad som behöves!

Ramen ska jag ha till detta :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar