tisdag 5 mars 2013

En fullsmockad helg

Det var fullt schema denna helgen men allt har varit roligt.. lite var ansträngande också.

Fredag: tjejkväll i Stenungsund hemma hos min ena brudtärna och småbarnsmamman Susanne. Sällskap var Emmi och Marina och en låda Rosévin. Mums! Jag fick även äran att byta blöja på den lille, mata honom med nappflaska och köra barnvagnen med båda syskonen i på lördagspromenaden. Så mysigt!

Matdags

Matdags igen

Sötsnöret

Gullugen

Syskonvagnen

Passar det mig? :)

Lördag: Inflyttningsmiddag hemma hos min kusin som fått en mysig lägenhet i Haga.. Lyckans ost! Jättemysigt och fint hade han fått det. Lasagne, rödvin, cheesecake, höga skratt och gitarrmusik för att sammanfatta familjekvällen.

Dannes lya

Vi fick faktiskt plats med långbord i köket

Snart matdags, Affe..
Söndag: Barnlajv ute i Partille. Jag, brosan och några fler erfarna lajvare leker en gång i månaden med en grupp stadsbarn i en jättevacker lövskog utanför Partille. Jättekul men väldigt utmattande också. Jag sov 9h den natten plus någon timme på soffan.

Gammal bild
men detta är vad jag hade på barnlajvet
och vädret var nästan lika fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar