fredag 8 mars 2013

Ögonfransböjare - Shiseido

Shiseido 240kr på Kicks

Jag har köpt mitt dyraste sminkverktyg hittills: en ögonfransböjare från Shiseido för 240kr.
Jag insåg när jag provade Susannes ögonfransböjare i helgen att min (som jag haft i si så där 10 år) inte är så bra. Hennes var riktigt bra och mascaran fick en helt annan grund att jobba med. Så jag började googla på dem bästa ögonfransböjarna och Shiseido dök upp hela tiden på alla tester och bloggar. Dock var den också den dyraste, men jag kände "Vad fasen, jag unnar mig! Det är en investering". Och jag är faktiskt riktigt nöjd. Det är stork skillnad från min tidigare tång och jag inser också hur långa mina fransar egentligen är. Dock var den lite knepigare att använda först för att den är plattare, min förra var mer böjd. Men det gör också att man kommer närmare roten på fransarna. Man får vänja sig lite och hitta sin teknik. Så känner jag inte längre för att göra den där ögonfransförlängningen till bröllopet ;) Jag har redan fått en.



Stor skillnad enligt mig


Jag har tidigare fått en fråga från mina vänner och läsare varför jag gör "gratisreklam" för saker. Och svaret på den frågan är att jag helt enkelt vill tipsa om saker som jag gillar och är nöjd med! Så enkelt är det. Jag får inte betalt av någon för att göra det (som ni kanske ser så finns det i övrigt ingen reklam på min blogg). Allt handlar inte om pengar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar