tisdag 17 januari 2012

26 år idag!


Jaha, då var man närmare 30 än 20.. Ångest! Nä, så illa är det inte. Men nu är jag så passa gammal att jag kan säga saker som: "Äh, du behöver inte köpa något till mig" och "Det är inget att fira, jag har bara blivit ett år äldre". Faktum är att jag är så pass gaggig att jag glömde bort att jag fyllde år :P Jupp, jag ljuger inte. Så man blev ju extra glad av att få presenter ;)

Chokladtårta

I vilket fall så var vi hemma hos mamma i söndags och hade en enkel fika. Dock var jag förkyld och inte på topp men jag ville inte ställa in, det var inga stötte problem förutom att jag inte delade ut så många kramar med risk för att smitta någon. På menyn fanns hemmagjord smörgåstårta och chokladtårta. Mamma gjorde smörgåstårtan och Per gjorde chokladtårtan och om du vill ha receptet så finns den på hans blogg här: matnörden.se. Om han nu har lagt upp det ännu.

Presenter

I present fick jag alkohol, drinkglas, godis och parfym. Tack så mycket! Instruktionerna ang baileysen från min morbror var att jag skulle öppna den vid ett speciellt tillfälle och tänka på honom. Så, jag kanske tar en klunk på torsdag förmiddag ;)

Ikväll är planen att Per ska ta med mig ut på restaurang och bio, jag är egentligen fortfarande förkyld men på bättringsvägen. Så jag har denna dagen på mig att bli bättre för jag vill inte ställa in denna kväll heller. Ser fram emot date night och Hamilton på bio.. Mmmm... Michael Persbrandt XD

Puss och tack för alla gratulationer på facebook!

1 kommentar:

  1. Grattis Tussen! Va?! e de alla hjärtans dag på torsdag :-)
    Mobb-ror

    SvaraRadera