lördag 9 juli 2011

Bling bling

Lite modeuppdatering :) Mina senaste och väl behövda inköp är bla en ny klocka. Min gamla klocka har jag haft sen jag var 17 år och den har liksom försvunnit och kommit tillbaka flera gånger under åren men senast den försvann, vilket jag tror var på gymmet, så har den inte kommit tillbaka. Lucky clock run out of locky. Ur&penn hade rea förra veckan och då passade jag på att köpa denna skönhet ;) lite mycket stenar (glas) för vissa men jag gillar den. Kostade 250kr, halva priset då. Sedan var det dags för ett par bekväma sandaler, mina Ecco sandaler har gjort sitt efter tre somrar tillsammans. Handväskan är nästan min favorit eftersom den är så praktisk och har så mycket plats utan att vara för stor. Köpt på rea på accessorize, 200kr.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar